Întrebări frecvente
Această pagină a fost modificată ultima oară pe 08 decembrie 2021.
Această pagină a fost modificată ultima oară pe 08 decembrie 2021.
Livrarea se face in termen de 24 – 72 de ore ( 1-3 zile lucratoare).
Costurile pot varia in functie de destinatie, de greutatea si marimea coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client). In momentul efectuarii comenzii pe site veti fi informati si cu privire la costurile de transport – acestea se vor regasi pe factura proforma si variaza in functie de numarul si greutatea prelatelor. Barbato Trade srl nu stabileste in mod independent costurile de transport si nu este beneficiarul acestor sume.
Pentru comenzi mai mari de 300.00 lei PRESTIGE ART DESIGN SRL va suporta costurile de transport.
Plata se poate face: – in numerar, la livrare (sistem ramburs) pentru sume cuprinse intre 1-2500 lei.
– prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata sau valoarea comenzii este mai mare de 2500 lei, va rugam sa selectati aceasta optiune in momentul comenzii; un reprezentant al PRESTIGE ART DESIGN SRL se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.
Pe out-door.ro puteți plăti și direct cu cardul, prin intermediul sistemului integrat de plată Stripe™. Acesta vă asigură o tranzacție securizată și comodă.
Dorinta noastra este ca produsele pe care vi le oferim sa fie in deplina concordanta cu nevoile dumneavoastra. In caz contrar, conform Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se pot returna in 14 zile calendaristice de la primirea coletului: „Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele,consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile” .
Denuntarea unilatera a contractului in termenul de 14 zile se aplica doar persoanelor fizice, persoanele juridice neavand aceasta posibilitate. Persoanele juridice, pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire, situatie in care va fi perceputa o taxa de retur de 15% din valoarea facturii fara TVA . Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. PRESTIGE ART DESIGN SRL srl poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor ce prezinta semen de uzura, deteriorare, etc. pentru readucerea lor la starea initiala, taxe care pot avea o valoare intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. In cazul persoanelor juridice, denuntarea nu se poate face unilateral.
Notificarea se va data, semna si trimite de catre dvs. prin e-mail la adresa: [email protected]. In situatia mentionata mai sus, clientii nostri pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. In cazul in care produsul are semne de folosire si uzura, conform Ordonantei 34/2014 ” Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor” . PRESTIGE ART DESIGN SRL .se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat, pe baza formularului de retur sau a notificarii trimise pe email la adresa mai sus mentionata, completate de catre client. In formularul de retur / notificarea scrisa se completeaza datele si contul bancar al titularului. Formularul de retur de pe site este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metoda doreste: email, postal, verbal etc.
Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator: „Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului cuprinde toate sumele de bani primite de vanzator de la client pentru produsul respectiv, inclusiv costurile initiale de transport, daca este cazul. Toate produsele returnate pentru care se returneaza suma integrala inapoi trebuie să fie într-o stare perfecta, fără urme de utilizare vizibile si cu certificatul de garantie in original.
Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, „se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului.” Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
Pentru orice conflict aparut intre PRESTIGE ART DESIGN SRL si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul Barbato Trade srl.
Contravaloarea transportului produselor catre firma PRESTIGE ART DESIGN SRL va fi suportata de client;
Exceptie de la returnare: produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stocul PRESTIGE ART DESIGN SRL ), produsele consumabile (hartie imprimanta, film, fundaluri de hartie, becuri, kituri de curatare, etc).
Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la telefon 0774606616 sau ne puteti scrie pe adresa [email protected] De asemenea ne puteti scrie prin intermediul formularului de contact disponibil aici.
Pentru a beneficia de garanția de 12 luni, va rugam sa trimiteți imagini cu prelata de soare după ce ați instalat-o. In caz contrar, prelata de soare nu va avea garanție
Garantia se acorda pentru 30 de zile de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse, conform legii 449/2003, articolul 20. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective. „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului. ” OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Clientii www.out-door.ro, persoane fizice, pot returna produsele cumparate, in termen de 15 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Clienții www.out-door.ro, persoane juridice, pot returna produsele cumparate, in termen de 15 zile calendaristice de la primire, situatie in care taxa de retur va fi de 10% din valoarea facturii fara TVA . Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. PRESTIGE ART DESIGN SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. PRESTIGE ART DESIGN SRL va inapoia contravaloarea comenzii, minus eventualele taxe suplimentare percepute, in cel mult 15 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic, Legea 51/2003, OUG 34/2014 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la adresa VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii produsului, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT si utilizind formularur de retur existent pe www.out-door.ro. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.
VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele sale (prelate de soare, accesorii montaj si elemente de montaj (stalpi) au fost deteriorate de vant puternic, furtuna, grindina, trasnet, zapada sau lapovita. Orice deteriorare cauzata de obiecte straine (pietre, craci, tigari ciburi substante chimice etc), nu va face obiectul garantiei. Este considerat vant puternic vantul ce depaseste 15 km/h conform masuratorilor si prognozelor emise de ANM, sau www.accuweather.com pe zona respectiva (Administratia Nationala de Meteorlogie). Aceasta este valabila in lasa de inaltime de 0-20m fata de nivelul solului. In cazul in care produsele sunt montate la peste 20m fata de nivelul solului, limita de vant este stabilita la 15km/h conform masuratorilor si prognozelor emise de ANM sau www.accuweather.com. Vanzatorul este exonerat de orice raspundere si obligatie in cazul in care CUMPARATORUL nu a respectat intocmai termenii si conditiile de garantie, montaj, utilizare.
VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele sale (umbrele de soare) au fost deteriorate de vant (indifferent de intensitate), furtuna, grindina, trasnet, foc, zapada sau lapovita. Orice deteriorare cauzata de obiecte straine (pietre, craci, tigari ciburi substante chimice etc), nu va face obiectul garantiei. Vinzatorul nu are obligatia de a anunta cumparatorul de modificarea termenilor si conditiilor de garantie.
VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare.
VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat produsul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie.
Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.
Rezolvarea problemelor de garantie, se va face in maxim 15 zile calendaristice de la data primirii produsului de catre vanzator. Etapele de rezolvare sunt urmatoarele: Repararea produsului. Daca aceasta nu se poate face, produsul va fi inlocuit cu unul nou, identic sau similar. In cazul in care pe stocul vanzatorului nu se mai afla un produs identic sau similar, cumparatorul isi poate alege un alt produs din gama pusa la dispozitie de vanzator si va plati diferenta in cazul unui produs mai scump, sau i se va returna diferenta in cazul unui produs mai ieftin.
In cazul in care niciun produs (exceptie cele identice sau similare) nu este pe placul cumparatorului, acesta poate solicita vanzatorului returnarea integrala a sumei platite la achizitionarea initiala a produsului. Plata acestei sume se va face de catre vanzator in termen de 15 zile calendaristice, in contul specificat de cumparator si doar catre persoana fizica sau juridica ce apare in factura de achizitie a produsului.